Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2009 14:17 - Превод на песента на Азия-Dini-Отведи ме
Автор: aljira Категория: Музика   
Прочетен: 1126 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.11.2009 21:26


Представям ви една френско-алжирска млада изпълнителка-Азия
Родена е на 1ноември 1973г в Алжир в семейство на алжирски кабили
Получава образование в Париж,където е позната и като актриса-комедиантка и музикантка

Това е песентта и-Дни-Отведи ме
която тя пее и на арабски и на френски
създадена за филма такси

gorillaz40.musicblog.fr/98619/Assia-Dini-M3ak/2/


En 1994/1995, Assia se fait connaоtre en participant au titre Une affaire de famille avec Stomy Bugsy, Passi et Doc Gyneco du Secteur A et а la bande originale du film Taxi avec le titre "Ghir Dini" qui a fait sensation auprиs du public.

En 1997, elle sort alors son premier album Chercheuse d"or, enregistrй entre Paris, Toulouse et Los Angeles. Assia йcrit les textes et son frиre Khalil signe la musique. Cet album se vendra а plus de 1.500.000 exemplaires

Думи на арабски-
Qui cheftek n"sit, quoulchi n" sit
N" sit m" nin jit n" sit wine m" chit
N" sit lah ghir n" sit

Hanini ya rabbi
Oula y ghib aaqli, ah ya rabbi

Dini djembi fi djembek
Dini aaпni fi aaпnek
Y aпchek, y aпchek, dini

Dini, dini maak, ghir ana ou yak, dini maak
Dini, dini biid, dini win, wian ahouek

Oh dini ya rohi
Sortek deпnDini, dini maak, ghir ana ou yak, dini maak
Dini, dini biid, dini win, wian ahouek

Kalouli mat" khemich
Illa ma fhemtich
Koul aatla fiha khir
Kalouli stйneп
T" quebri ou t" nsseп
T" quebri ou t" nsseп

Ana aayit men, hed" el hayett
Kelbi rah fil memett, rah fil memett

Dini djembi fi djembek
Dini aaпni fi aaпnek
Y aпchek, y aпchek, dini

Dini, dini maak, ghir ana ou yak, dini maak
Dini, dini biid, dini win,
wian ahouek

N" sit aalach jit
N" sit aalach n" sit
em fi iini
Dini ya rohi

Oh dini ya kelbi
R
ani khaпfa t" n" sseni
Dini ya kelbi

Dini, dini maak, ghir ana ou yak, dini maak
Dini, dini biid, dini win, wian ahouek

Dini, dini maak, ghir ana ou yak, dini maak
Dini, dini biid, dini win, wian ahouek

Dini, dini maak, ghir ana ou yak, dini maak

Dini, dini biid, dini win, wian ahouek


http://www.youtube.com/watch?v=20daA9Q0ZLk

http://www.dailymotion.com/relevance/search/assia/video/x3gm35_assia-dini_music

превод-ОТВЕДИ МЕ

Припев
отведи ме със себе си,само Аз и Ти
отведи ме със себе си
отведи ме ,отведи ме далеч
отмеди ме където
ти чувсташ

Казаха ми-Не му мисли!
Ако не си разбрала всичко си има своето обяснение
Обясниха ми-Ти ще пораснеш,ще разбереш и ще забравиш
ще пораснеш и ще забравиш!


Писна ми от тоя живот
моето сърце е изпълнено с мечти
Да!то е пълно със мечти
Отеди ме, моята ръка хваната за твоята ръка
Отведи ме-твоите очи загледани в моите очи
Отведи ме ,моля те ,отведи ме

Припев
отведи ме със себе си,само Аз и Ти
отведи ме със себе си
отведи ме ,отведи ме далеч
отмеди ме където ти чувсташ

Забравих точно за какво дойдох,
Дори забравих и точно защо забравих
Когато те видях-Забравих
Всичко забравих
Забравих от къде идвам,
Забравих накъде бях тръгнала
Забравих,уверявам те,всичко забравих

Помогни ми Боже мой
помогни ми отново да се намеря.....

Отеди ме, моята ръка хваната за твоята ръка
Отведи ме-твоите очи загледани в моите очи
Отведи ме ,моля те ,отведи ме

Отведи ме сърце мое,ти си винаги пред очите ми
Отведи ме,не знам как може  да ме   забравиш
отведи ме ,отведи ме сърце мое

Припев....




 





Тагове:   Азия,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aljira
Категория: Туризъм
Прочетен: 153653
Постинги: 32
Коментари: 7
Гласове: 147
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930